Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 15 lipca 2011

Coś z niczego

Najpierw pokażę inchies, które zrobiłam już jakiś czas temu 
na wymiankę dla Molly.
Tematem były "Dzieci" i jak to przy każdej wymiance
temat ten sam, a prace zupełnie różne!

Oto moje calineczki (zdjęcia mam dzięki uprzejmości Molly-dziękuję:})


i szczegóły:








Choćbym nie wiem jak się starała, to swoim aparatem takich zdjęć
bym nie zrobiła.


Taaa... no to teraz dla porównania właśnie zdjęcia z mojego aparatu:
 (dodam, że poprawione jeszcze w Photo Scapie)



Atc ze znaczkiem pocztowym na wyzwanie Scrpujących Polek.

Niestety, jakoś środa z czwartkiem mi się pomyliła, albo może przespałam jeden dzień
i tego nie zauważyłam (hi,hi) i z moim ateciakiem spóźniłam się!
Więc pokazuję go tutaj:)
Może poleci sobie do kogoś w prezencie?

 Kiedy mnie nie było, gościłam się w Warszawie 
u wspaniałej cioci i równie wspaniałego wujaszka. 
Oczywiście wszelakie przydasie zostały w domu, ale że w scrapbooking wpadłąm 
już po uszy, więc nie mogłam wytrzymać bez sklejenia czegoś.
Popełniłam więc takiego oto ateciaka, oczywiście z tego co miałam pod ręką,
czyli z wszelakiej maści biletów wstępu.


Powstała również wtedy karteczka, jak mówi tytuł posta, " z niczego".
Czyli z dostępnego mi bloku technicznego, ołówka, długopisa
i znalezionego w torebce koralika.


 Karteczka miała być dla pewnej mega zdolnej osóbki,
z którą miałam spotkać się w Warszawie.
Jednak z powodu obowiązków dnia codziennego, nasze spotkanie
(i jednocześnie zapoznanie się) nie doszło do skutku.
Strasznie żałuję, ale może jeszcze kiedyś...

A teraz już buziole przesyłam 
i dziękuję kochane za przemiłe komentarze pod ostatnim postem.
angel

4 komentarze:

  1. Rysunkowa kartka ''z niczego'' jest pierwsza klasa. Po prostu bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka z niczego jest świetna! :) Uśmiech dziewczyny jest chyba zaraźliwy, bo też zaczęłam się uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, a ATC z motylkami- cudowne:)
    Podziwiam Twoją inwencję; fajnie, że potrafisz działać w każdej sytuacji;)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. rysunkowa kartka absolutnie mnie zachwyca :)) a zdjęcia zrobione przeze mnie też są przerobione, tak rewelacyjnym aparatem nie dysponuję ;) polecam program PhotoScape - jest bardzo prosty w obsłudze i w szybki sposób można "podrasować" zdjęcie ;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...