Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 21 lipca 2011

w pastelach

Urlop się dawno skończył,
trzeba było wracać do pracy niestety.
Mimo iż jest to lato i dni niby są długie, to mi jakoś wiecznie brakuje czasu!
Czy Wy też tak macie?
Chciałabym zrobić kilka rzeczy naraz i niestety, nie udaję się.
Przy tym wciąż odczuwam niedosyt, jeśli chodzi o mój wypoczynek.
Marzę o kilku dniach, w których robiłabym tylko to, na co mam ochotę!


Trochę nazbierało mi się też zaległości. Ale dzisiaj pokażę pracę, 
którą zrobiłam wczoraj.
Scrap na wyzwanie Scrapujących Polek


W pastelowych kolorach i z Julią oczywiście.


Słodko i landrynkowo, ale pasuje do zdjęcia,  a tak lubię najbardziej.
Dużo słońca życzę, bo u mnie niestety pada!

angel

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...