Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 25 lipca 2011

Layout wg mapki i wyróżnienie

Lubię robić layouty wg mapek, nie muszę wtedy myśleć o kompozycji,
 a mogę skupić się na dodatkach.
Większość scrapów powstaje u mnie z Julią.
Tym razem oscrapowałam 
swoje zdjęcie.

I w swojej ulubionej już stylistyce.
Mapkę zaproponowała Brisses, o tu



 Kwiat zrobiony własnoręcznie, jak również maska (jak sie orientuję, tak się to nazywa,
mówiąc fachowym scrapowym językiem, swoją drogą ciekawa jestem dlaczego akurat tak?)
widoczna w tle. Do tej pory zawsze nazywałam tego typu wycinanki szablonami
i oczywiście sama je wycinałam.




Podpis również wycięłam i potraktowałam niebieskim sprayem.









Niesamowitą radość sprawiło mi robienie tego scrapa:)


Spotkała mnie też miła niespodzianka, Lucy , przyznała mi wyróżnienie,
za które bardzo dziękuję.


 
Nominowane osoby muszą umieścić podziękowanie i link do bloga osoby, 
która przyznała wyróżnienie.
 Skopiować i wkleić logo na swoim blogu. 
Napisać o sobie 7 rzeczy. 
Nominować 16 innych blogów (nie można nominować bloga osoby, która przyznała nam nagrodę) 
Napisać im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :) 
  Ja nominuję:
Karmeleiro
Arte
Asię
Anię
Kasię

Chętnie przyznałabym wyróżnienie wszystkim blogom, które obserwuję.
Uważam, że wszystkie są wspaniałe i zasługują na to.
Chciałabym, aby osoby, które wymieniłam, przyłączyły się do zabawy.
Jestem ogromnie ciekawa, co o sobie napiszą:)

A to siedem rzeczy o mnie:

1. Lubię porządek, ale nie jestem pedantyczna i często wokół mnie panuje "artystyczny nieład".
2. Uwielbiam malować w nocy, niestety gorzej jest później ze wstawaniem do pracy:)
3. Kocham czytać książki, a "Ania z Zielonego Wzgórza" to moja kultowa książka.
4. Muzykę filmową, z takich filmów jak "Fortepian", "Ostatni Mohikanin", "Waleczne serce" czy "Tajemniczy Ogród", mogłabym słuchać na okrągło:)
5.Uwielbiam sery pleśniowe, oliwki i domowe nalewki, które całkiem nieźle mi wychodzą, zwłaszcza z aronii:}
6. Moim niespełnionym marzeniem jest, by zostać pisarką.
7. Czasem mam wrażenie, że spotyka mnie "dejavu", dziwne odczucie, że już to widziałam, przeżyłam, czułam.


I jaki obraz mnie Wam się przedstawia z tych fragmentów mojej osoby?

Teraz Kochane, chętnie poczytam coś o Was:}
pozdrawiam
angel

P.S. Ciekawa jestem, czy ktoś zauważył czym różni się ten post od wcześniejszych:}


10 komentarzy:

  1. Cudowny wyszedł Ci ten scrap.
    Dziękuję za wyróżnienie z całego serca.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca, kwiat wyglada jak z metalu? Bardzo ladnie i starannie wycinasz.
    Mysle ze ten post jest dluzszy od pozostalych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och ty moj aniolku dziekuje slicznie za wyroznienie:****
    widze ze nad scrapkiem sie naprawcowalas, podziwiam wyciecie tych masek!!!
    troszke mroczny ale klimatyczny ci wyszedl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa***

    Asiu-kwiat jest z papieru kredowego, który jest śliski, dodatkowo czarny i złoty spray dał ten "metaliczny" efekt. Pst faktycznie dłuższy, le to nie to:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki za wyróżnienie i docenienie moich wypocinek, LO jest bardzo tajemniczy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Różni się tym, że jest bardzo długi :) Dziękuję pięknie za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziekuje za wyroznienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. wciągający scrap! bardzo mi się spodobał! Serdecznie dziękuję Ci również za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia i podziwiam scrap!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne LO. Świetnie wygląda czarna mgiełka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...