Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 10 lipca 2011

Już jestem

Tylko niewiele ponad tydzień mnie nie było,
a wydaje mi się jakby to był miesiąc.
I wiecie co? Stęskniłam się za Wami:}
Mogłam wprawdzie do Was zaglądać, wpadać na chwilę.
Ale to nie to samo, co na swoim komputerze,
nawet jeśli czasem ma się ochotę myszką rzucić o ścianę:)
Jeszcze nie mogę ogarnąć się po powrocie, ale pomału codzienność mnie wchłania.


Dziękuję ogromnie za komentarze i życzenia pod ostatnim postem.
I przepraszam wszystkich (szczególnie jedną osobę, która pewnie wie, że o nią chodzi),
za opóźnienie w wysłaniu przesyłek, które na to czekają.
Obiecuję już jutro się tym zająć:)


A teraz kilka fotek, spontanicznie pstrykniętych na...działce.





Ostatnio bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne.










4 komentarze:

  1. fajnie, że wróciłaś! Miło Cię zobaczyć, śliczna kobietka z Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fajnie, że już jesteś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że już jestes ;))))))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Spontaniczne zdjęcie jest cudowne! Ty także świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...