Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 27 lipca 2011

Karciana

Dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnim postem!
Jesteście kochane:)
Tak, jak powiedziała Tusia, tworzymy taką specyficzną blogową "rodzinkę".

 Niesamowite, jak można się przyzwyczaić do "odwiedzania" "bratnich dusz" w ich małych domkach, 
do których możemy "wejść" przez monitor swojego komputera!


W ostatnim poście pytałam też, czy ktoś zauważył czym różni się on od poprzednich.
Niektóre osoby pisały, że długością. I też miały rację, ale nie o to chodziło.
Otóż chodziło o zdjęcia, które są duuużo wyraźniejsze od wcześniejszych.

Mam nowy aparat fotograficzny! Nic wielkiego, nie jest to żadna lustrzanka niestety,
ale robi o niebo lepsze zdjęcia od mojej starej "małpki".


Na dowód pokarzę  Wam moją ostatnią kartkę.
Jakiś czas temu na SP było wyzwanie na kartkę karcianą. Wówczas nie zdążyłam jej zrobić,
ale pomysł tak mi się spodobał, że postanowiłam taką zrobić.                                                                                                                                                                        


 A dzięki mojej nowej "zabaweczce", mogę robić zdjęcia szczegółom i o dziwo,
zdjęcie nie jest rozmyte!!
Nie macie pojęcia, jak ja się wcześniej męczyłam, by zdjęcie wyszło jako tako!
A często efekt końcowy i tak niewiele był wart! I nic nie mogłam więcej zrobić!
Więc teraz cieszę się, jak dziecko:)

A teraz już życzę Wam dobrej nocy*)
angel


5 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o blogową rodzinkę,to zgadzam się w 100-procentach,to jest też pewnego rodzaju uzależnienie,ale wcale nie mam zamiaru z tego się leczyć,bo dobrze mi z nim.Wczoraj zauważyłam,że u Ciebie pojawiło się dużo zdjęć i prawdą jest,że złej jakości zdjęcie może popsuć radość z wykonanej dobrze pracy,ale u Ciebie zdjęcia są teraz super,zresztą wcześniej też były fajne,tylko pewno kosztowały Cię więcej pracy,o nie mogę,ale się rozpisałam,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, fajne kolorki:)
    Tak, aparat to ważna rzecz- jakość zdjęcia w dużej mierze zależy od niego, a co za tym idzie- wrażenia związane z przedstawianą pracą. Gratuluję więc nowego nabytku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobienie dobrego zdjęcia nawet dobrym aparatem potrafi być prawdziwym utrapieniem i wyzwaniem ;)) ja zazwyczaj jestem niezadowolona z moich zdjęć, bo jak mam pracę w rękach, to widzę, że wygląda ona o wiele lepiej niż po umieszczeniu na bloga, no ale mówi się trudno :)

    Twoja karciana kartka prezentuje się wspaniale, może i ja się skuszę na zrobienie takiej... ;)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo chciałam zrobić Tę kartkę, ale nie miałam pomysłu, a Tobie wyszła super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...