Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 7 września 2011

ateciakowo

Dwa Atc na wyzwanie Scrapujących Polek.
Tytuł pierwszego to "Grupy"
U mnie zagościła grupa dzieci, ciesząca się z pójścia do szkoły.


Drugie Atc ma tytuł "Słodkie życie"
U mnie jest to słodkie leniwe życie:) 


Wyszło mi nieco przestrzennie.



Oj, poleżałabym sobie tak na trawce. A tu zimno, mokro... więc leżenie na trawce odpada.
 Zresztą nawet w ciepłe dni, by poleżeć na trawce, trzeba było do lasu się wybrać, by jakąś znaleźć.
Wszystko dookoła wykoszone na wysokość 2cm! 
Gdzie te łąki ukwiecone, które pamiętam z dzieciństwa? 
Teraz słychać wszędzie pracujące kosiarki, co najmniej raz w tygodniu!

 Roztkliwiłam się troszeczkę.
Ale zmykam już i nie przynudzam!
pa
angel

3 komentarze:

  1. Witaj szkoło na wesoło i słodkie lenistwo: pomysłowo!Tak jak i wszystkie Twoje prace.Pozdro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ATC
    A te łąki są u mnie, staramy się kosić tylko tyle ile musimy...a reszta to jak za dawnych czasów na wsi... więc można poleżeć spokojnie na prawdziwej trawce, oczywiście latem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie - sama malowałaś?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...