Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 14 września 2011

pochwała przesady

Bardzo inspirujące wyzwanie jest na portalu Polki Scrapują.
Gość portalu,  Eliza znana jako ... 2:16 
zaprasza  do 
stworzenia pracy,
w której wykorzystamy te elementy, które najbardziej nam w duszy grają.
Zachęca, byśmy nie bały się przesady i rozsmakowały  w baroku. 


Więc trochę przesadziłam:



 Jest tu po trochę wszystkiego, co lubię.
Rozdarcia, przetarcia, tuszowanie, stemplowanie...


...koronka i sznureczek...


 ...kwiatki, chipboardy, stare papiery, złoty spray...


 ...naklejki i odrobina złomu nawet, w postaci metalowego motylka.


Jest też rysunek, co uwielbiam. Tym razem nie mój, jest to fragment cudownego papieru,
który bardzo mi się podobał i już go pocięłam co do kawałeczka.
Niestety nie zapisałam jego nazwy, jeszcze o tym zapominam.
Ale wprawne i obyte z papierami oko, pewnie go rozpozna.
Bohaterką scrapu jest oczywiście moja Julia. 
Wychodzę na mamę zapatrzoną w swoją córcię:}
No cóż...w końcu to moja ulubiona modelka:)

pozdrawiam cieplutko
angel

5 komentarzy:

  1. Piękny scrap i śliczna modelka.
    Papieru niestety nie znam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie przesadziłaś,cudna praca

    OdpowiedzUsuń
  3. oo przesada wyszła na zdrowie! świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie uważam, że przesadziłaś - dla mnie jest w sam raz :)
    Świetny klimat, fajne dodatki i urocza modelka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...