Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 27 września 2011

Moje ostatnie wyzwanie na portalu Polki Scrapją

W ostatnich dniach wiele osób śledziło informacje
na temat likwidacji  portalu Polki Scrapują.

Wiele słów zostało już powiedzianych, więc ja nie będę się rozpisywać na ten temat. 
Tym bardziej, że od dzisiaj możemy spotykać się już
na nowym portalu Scrapujące Polki.
Z czego ogromnie się cieszę. 
Nowy portal stworzyły Karola, Karmeleiro i Tusia. 
Należą im się brawa, bo zrobiły to naprawdę błyskawicznie! 
Dzisiaj pokażę calineczki, które zrobiłam na wymiankę inchies,
organizowaną jeszcze na "starym" portalu.

Zdjęcia kiepskie, bo robione starym aparatem.
Nowy zostawiłam niestety tego dnia w pracy.
Inchies poleciały do Oliko.
Dołączyłam do nich jeszcze kilka drobiazgów, ale to pokażę następnym razem.

Zrobiłam je z samoutwardzalnej masy plastycznej.
Po uformowaniu wcisnęłam w nią koronkę, by odbił się wzór. 
Po wyschnięciu przetarłam je kolorowymi tuszami.

Z rozpędu zrobiłam jeszcze okrągłe zawieszki.
Może na choinkę?

Pozdrawiam
angel


4 komentarze:

  1. Angel cudowne zawieszki i inchies!! piękne!!! zakochałam się! cuda, cuda, cuda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się ich doczekać na żywo!! Są cudne! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, na okrągłe też jest jakaś nazwa... Efekt fantastyczny, ja bym zrobiła z tego wisior i kolczyki, tylko w tym samym kolorze. Czy to fimo? Aaa i nie mogę się doczekać portreciku :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. cos wspanialego,strasznie mi sie podoba i ten pomysł z koronką-super,super!!!:))...i tez jestem ciekawa co to za masa plastyczna?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...