Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 16 września 2011

Liftowanie w DM

Diabelskim Młynie liftujemy piękną kartkę Oliwiaen :)
Noami wybrała spośród jej wszystkich kartek, taką zawijaną na dwa rogi. 
Uwielbiam zawijane rogi, więc skusiłam się na ten lift.

Kartka Oliwiaen jest cudna i bardzo wdzięcznie mi się ją liftowało.






I pierwszy raz robiłam takie różopodobne kwiaty.
Nie jestem  z nich do końca zadowolona, ale na pierwszy raz mogą być.

 Chyba skuszę się na jeszcze jedną taką kartkę:)
 pozdrawiam anielsko:)
angel

7 komentarzy:

  1. Cudownie wyszedł Ci ten lift ! Bardzo mi się podoba kartoszka, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny lift.
    Kartka bardzo delikatna i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne polaczenia zawijanych rogow z sztalugowa kartka! Dziekuje za udzial w wyzwaniu w Diabelkim Młynie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...