Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 26 lipca 2012

kartka z autem

Z okazji narodzin chłopca


Choć mogłaby być właściwie też na inną okazję:)

Kochane, dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnim postem.
To naprawdę dodaje skrzydeł***
Wazoniki oczywiście cieszą moje oko, ale nie myślałam, 
że Wam również tak się spodobają.
To mnie upewnia w moich planach zmian, 
jakie chcę przeprowadzić w mieszkaniu.

A jak tam Wasze remonty? Bo wiem, 
że niektóre z Was złapały za pędzel:)
Macie też ochotę na jakieś zmiany 
w swoich "czterech ścianach"?
Bo ja tak średnio co dwa lata lubię coś zmienić.

pozdrawiam 
angel

4 komentarze:

  1. Karteczka śliczna:)
    Tak, masz rację komentarze dodają twórczych skrzydeł...i to taki dobry balsam dla duszy...chce się wtedy tworzyć i tworzyć... przynajmniej na mnie tak to działa;)

    Ja właśnie zabrałam się za małe renowacje meblarskie:)

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka:)
    Co do remontu to ja się zabieram ale zabrać się nie mogę choć muszę :(Tom potrzebuje swój pokój a ja sie rozgościłam i ani myślę oddawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten samochodzik śliczny, szczególnie perełki w kołach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka super :-))
    Zamiast zmieniać coś w mieszkaniu, najchętniej zmienilabym mieszkanie....
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...