Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 21 lipca 2012

Ta chwila

Ta chwila, to moment sprzed kilku lat,
kiedy Julia nie chciała pozować do zdjęć i zrobiła bardzo sztuczny uśmiech.



Przez co zdjęcie wyszło bardzo zabawne.

No to wzięło mnie na scrapowanie:)


Dosyć nieudolnie użyłam tu moich nowych i jedynych masek
 z prawdziwego zdarzenia,
które wygrałam w HopMarcie.
Wybaczcie, pierwszy raz ich używałam:) 










Tego scrapa zrobiłam na wyzwanie Katharinki na portalu Scrapujące Polki.
Dzisiaj właśnie wywołałam kilka nowych zdjęć.
Możecie się zatem spodziewać,
 że pomęczę Was jeszcze moimi scrapami:)

Dziękuję za odwiedziny (zawsze),
miło mi, że do mnie zaglądacie:)

angel

3 komentarze:

  1. Świetny skrap i fajnie dobrane kolorki.Julia z uśmiechem wygląda bardzo figlarnie.Ten pierwszy raz wyszedł super ciekawe co będzie na następnych-będę zaglądać żeby nie przegapić.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...