Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 9 lutego 2013

z wiosennym motylem

Tak, wiosna mi się marzy...
A na jej przywołanie zrobiłam pastelową karteczkę
z motylem - obowiązkowy owad na wyzwanie Scrapujących Polek

 Początkowo myślałam o innym owadzie, ważce, biedronce
ale jak widać wygrał motyl.

Kartkę zgłaszam więc także na wyzwanie frezji w PWC
 Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z nowymi papierkami
i od razu musiałam je pociąć!
Zauważyłam, że łatwiej przychodzi mi już 
ciachanie pięknych papierków.
Nie zostawiam ich już na "lepsze potem"
tylko od razu kombinuję, co by tu z nich zrobić:)
Zdjęcia takie sobie, bo przy sztucznym świetle,
ale zimą u mnie nie da się inaczej.
Musiałabym na dwór wychodzić sfotografować kartkę,
by światło było lepsze.


Kochani Tuzaglądacze,
dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo
radujące moje srducho:)

angel

5 komentarzy:

  1. Śliczna ;) zgłoś kartkę na http://www.projektwagiciezkiej.blogspot.com/2013/02/wyzwanie-motylowe-frezji.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna! Motyl cudny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne, pastelowe kolory, wiosna u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. super :D dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i taka optymistyczna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Projektu Wagi Ciężkiej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...