Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 27 maja 2013

Łapacz obrazów

Lubicie żurnalować?
Przelewać swoje myśli na papier?
kleić, pisać, malować, szyć, stemplować
i co nam jeszcze przyjdzie do głowy:)
Bo w swoim art journalu możeccie dosłownie wszystko!

Ja lubię żurnalować coraz bardziej i bardziej.
Z braku żurnala, bo ten jest na stare zdjęcia, 
a ten to swego rodzaju próbnik,
musiałam zrobić sobie nowy.

I tak powstał "łapacz obrazów".



Bazą jest stary segregator Julii na karteczki Witch


Segregator okleiłam papierem Napisz do mnie
Na tym się nie skończyło. Przykleiłam jeszcze kawałki płótna, gazet,
fragmentów książki, koronkę, nici i dziurkaczowe motyle.
Całośc potraktowałam mgiełkami i białą farbą.
I oto efekt:



tył:

I środek, wyklejony tym papierem.


W środku znajdą się bazy na wpisy - kartki, 
które również sama przygotowałam.
A już powstają pierwsze wpisy:

To jak u Was z żurnalowaniem?
Chętnie obejrzę :)

Nie ma to jak zrobić coś nowego
ze starego:)

pa
angel

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł :) czekam na karty

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny , ja nigdy nie próbowałam ...
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest :) taka bylam strasznie ciekawa co to jest ten lapacz obrazow, bo z nawzy zachecajacy bardzo i fakt :)
    super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...