Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 30 maja 2013

Dziecko i emocje

Już niedługo 01 czerwca,
czyli Dzień Dziecka.
Szykujecie swoim pociechom jakieś atrakcje?
*

W tematyce dziecięcej u mnie dziś tag:

  W całości zrobiłam go z tego papieru.
Łąznie z wycietą dziewczynką.
Różne media też poszły w ruch.

Dzieci wzbudzaja w nas ogromne emocje.
Głównie te pozytywne oczywiście.
Ale mniej pozytywne również.
Potrafią nam dorosłym czasem zaleźć za skórę.
Ale co tam, i tak je kochamy :D

Udanego świętowania z Waszymi dziećmi
Wam życzę :)

angel

4 komentarze:

  1. Świetny tag :) Tiiiaa dzieci potrafią dać czadu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, jaki słodki i do tego klimatyczny :) a dzień dziecka w sobotę, nie "jutro" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) tak Karmelku, masz rację. Wyobraź sobie, że dopiero dzisiaj się zorientowałam i już poprawiłam. Chciałam sobie wolne skrócić!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...