Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 11 maja 2013

Portret pewnej pary

Kilka dni mnie nie było. Stęskniłam się :)
Zaglądałam do Was na tyle na ile mogłam.
I dziękuję, że i Wy do mnie zaglądaliście!

Przez te dni, kiedy mnie nie było,
 powstało kilka prac. 
Między innymi portret pewnej pary.

Rysunek wykonany ołówkiem i sepia.


A w wymiance z Habką  
mój tag ze stemplem wymieniłam
 na ten cudny słodki tag. 
Do kompletu pasująca kartka:)

(zdj "pożyczone" z bloga Habki)

Takiego słodkiego popołudnia Wam życzę:)

angel

3 komentarze:

  1. Piękny, bardzo realistyczny portret, Kochana:) Zdolne masz te łapki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ciekawe jest wykorzystanie innego koloru w portretach czarno-białych! Świetny pomysł z podkreśleniem oczu i tła:)super jest ujęty charakter postaci, brawo za koncepcję i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...