Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 22 maja 2013

be yourself

Być sobą,
w zgodzie ze swoim sercem
i swoimi przekonaniami.
I nie udawać niczego, ani nikogo.

Jedno z niewielu moich zdjęć, które nawet lubię.
I kolory, które powoli zaczynają się wkradać na miejsce
moich ulubionych niebieskości.
Nie wiem, czy im sie to uda, ale próbują:)


Zdjęcie w kształcie taga i tekturkowy klucz i zamek,
 a raczej dziurka do klucza.



Moje LO zgłaszam na wyzwanie
scrapki-wyzwaniowo (praca z tagiem)



oraz na wyzwanie na Blogu Studio75.pl



Dziękuję ogromnie, że do mnie zaglądacie
i za Wasze komentarze. 
Niezmiennie z ogromną przyjemnością je czytam.
Mam nadzieję, że osoby któe nie zostawiają po sobie śladu,
również z przyjemnością oglądają moje prace:)
A może kogoś one zainspirują do stworzenia podobnej?
Jeśli tak, to z przyjemnością obejrzę.

pozdrawiam
angel

8 komentarzy:

  1. no bo te kolory są piękne! ale ja też jakoś póki co bardziej w niebieskich siedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny... i taki Twój...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet gdy nie komentuje to zawsze podziwiam Twoje prace :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap i podoba mi się zmiana kolorów,bo osobiście wolę zielenie niż niebieskości,a Tobie w tym kolorze bardzo pięknie jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ubrałaś to zdjęcie, zieleń pasuje Ci, jest taka odżywcza! Dziękuję, że wzięłaś udział w moim wyzwaniu na blogu Studio75. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...