Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 5 stycznia 2011

Niespodzianka...

 Niespodzianka dla Karmeleiro,
a właściwie dla jej maleńkiej córeczki Zosi,
z okazji narodzin.

Karteczka z gratulacjami i życzeniami.
(Moja pierwsza tego typu karteczka)

Aniołek Stróż


Akwarelowy obrazek z przesłaniem kolorowych snów.

Właśnie dostałam wiadomość, że niespodzianka
dotarła i podoba się.
Cieszy mnie to przeogromnie.
Aż mi się buźka rozpromienia, chyba bardziej niż gdybym to ja coś dostała.

 Jeszcze raz życzę, by Zosia rosła zdrowo na pociechę swych rodziców:)

 angel

4 komentarze:

  1. Angel, nie tylko Tobie buźka się roześmiała z radości! Mnie chyba jeszcze bardziej!!Miałam dziś zrobić zdjęcia, ale czas pędził nieubłaganie, czy mogę zgrać zdjęcia od Ciebie?
    i jeszcze raz bardzo serdecznie chcę Ci podziekować, szczególnie w imieniu Zosi!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że możesz zgrać zdjęcia ode mnie:)
    I to była dla mnie przyjemność
    buźki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta karteczka! Moja córcia też ma na imię Zosia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka dla Zosieńki cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...