Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 23 stycznia 2011

Tęsknię za wiosną!

 Tekturka, szary papier i sznurek, i tak oto 
powstała kolejna zawieszka z serduszkiem.
To tak a'propo zbliżających się Walentynek.

 A JA TĘSKNIĘ ZA WIOSNĄ!
I choć Boże Narodzenie to moje ulubione święta, to one jednak już minęły.
Zimy mam po dziurki w nosie!
Tęsknię za wiosną, słońcem i malowaniem pisanek.
Żeby więc przywołać wiosnę, zaczęłam robić kartki wielkanocne, a co!
A Wielkanoc w tym roku dopiero pod koniec kwietnia,
więc przyjdzie jeszcze poczekać! 



Oczywiście jest też inny powód, dla którego już teraz powstają
u mnie kartki wielkanocne.
Co roku tak jakoś się dzieje, że nie wyrabiam się i tuż przed świętami 
okazuje się, że nie dla wszystkich uda mi się zrobić kartki.
W tym roku obiecałam sobie, że zabiorę za nie wcześniej.

 Niedługo pokażę Wam kolejne karteczki, wię zaglądajcie!
:)
angel

4 komentarze:

  1. Cudne robisz te swoje dzieła!!! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w klubie... Ja też tęsknię za wiosną. Kartki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kartki tez są bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...