Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 7 stycznia 2011

Wyzwania wróciły!

 Po przerwie urlopowo - świątecznej wróciły wyzwania
 I bardzo dobrze, bo już trochę nudno było bez nich:)
Oprócz realizacji zamówień i zobowiązań, których i tak mam mnóstwo,
z zapałem zabrałam się do pracy. 

I tak oto powstały:

kartka z życzeniami wg mapki,
(moja druga kartka typu składak,
Marzenko dziękuję, bo to dzięki fascynacji Twoimi kartkami);


Atc dla Annar, z jej portretem;
 

pierniczkowe, słodkie Atc;
 

i kalendarz, a właściwie "przerobiona" okładka kupionego
kalendarza, bo takie było zadanie; 


Lubię te wyzwania, bo dzięki nim robię rzeczy, o których bym nie pomyślała nawet,
lub które przyszłyby mi do głowy dużo później:)

pozdrawiam wszystkich tuzaglądaczy
angel

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...