Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 10 kwietnia 2011

To lubię:)

 Tak, zdecydowanie lubię ten styl
i ofiarowanie "śmieciom" drugiego życia.


Tym razem do zalterowania były zwykłe podkładki
np. pod śrubki.
Dla mnie były one pretekstem do zrobienia drugiego 
"śmieciowego" scrapa.

Jest jeszcze bardzo niedoskonały i nie dorastam Finn do pięt,
ale ... i tak mi się podoba.

Miała to być leniwa niedziela, a była bardzo twórczo pracowita.
To nie jedyny scrap, jaki dziś zrobiłam, ale stwierdziłam, że wszystkiego 
od razu jednak nie pokażę.

buziole przesyłam
angel
 

3 komentarze:

  1. Wyszło cudownie !
    Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny jest ten scrap. Taki grungeowy.
    Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam recykling, wykorzystywanie tego co pod ręką. super Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...