Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 15 kwietnia 2011

Przydały się

Wyjęłam z teczki swoje stare grafiki.
Pomyślałam sobie: "A niech ujrzą światło dzienne"
Przejrzałam, powspominałam i za pracownią graficzną zatęskniłam.

 Wybrałam te gorsze grafiki i słabsze odbitki.
Zaczęłam się zastanawiać, do czego je wykorzystać? 


 Większość z nich jest odbita na papierze czerpanym
I właściwie to on bardziej kusił mnie do wyjęcia tych grafik
z czeluści zapomnienia.


I nagle zobaczyłam w nich nie całą grafikę, 
tylko pewne elementy, które idealnie nadawałyby się
do scrapbookingu!


 Wybrałam dwie grafiki, które jako pierwsze poszły
do pocięcia...
i powstało takie oto Atc,
na wyzwanie Scrapujących Polek:


"Black and white"


pozdrawiam 
angel

4 komentarze:

  1. Piękne wyszło ci to Atc! Chyba i ja muszę przeszukać stare pudła. To może znajdę coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem- piękne prace. ATC cudne, ale ja bym chyba takich grafik nie pocięła...:)
    Pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysl i super wynik! Ag

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...