Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 27 kwietnia 2011

Ja też lubię lale:)

Aby umilić Julii to nużące  już ją
ciągłe siedzenie "na pupie", 
z nogą w gipsie, kupiłam jej coś, co lubi najbardziej.
Oczywiście nową lalę.


Tu Julia kilka dni po założeniu gipsu,
na pierwszym, krótkim wypadzie na ryby z tatusiem:)
 A to nowa lala Blythe w kolekcji mojej córci:

 Właściwie to pierwsza laleczka Blythe Julii.

 Na zdjęciu w cukierni zrobionej z pudełka, 
w którym była kupiona, z rekwizytami z plasteliny
w wykonaniu Julii.


Pobawiłyśmy się w małą sesję fotograficzną.
Tutaj w stroju pożyczonym od laleczki Poly.
Chyba lepiej jej w tych błękitach?



 Muszę się tutaj przyznać, pierwszy raz właściwie,
że ja również jestem miłośniczką lalek.
Małych, dużych, bobasów i tych dorosłych,
a zwłaszcza starych porcelanowych. Gdyby było mnie na to stać,
z pewnością byłabym ich kolekcjonerką.
Mam kilka lalek porcelanowych, które są współczesną wersją tych starych.
Może kiedyś je pokażę.
Odważyłam się przyznać do swojej miłości,
po tym jak zobaczyłam, ile w świecie internetowym jest "dorosłych",
zakochanych w lalkach.


I chyba zaraziłam Julię tą miłością do lalek.
Bo chociaż ma ich już mnóstwo, to przy każdej okazji
chciałaby dostawać nową:)

Ostatnio z Julią poznałyśmy nowe lale, które królują w inernecie,
a których jeszcze nie znałyśmy.
Lale OOAK (właśnie, co oznacza ten skrót, jeśli w ogóle coś oznacza?)
Zapraszam do obejrzenia tego typu lal tutaj
Są nieco makabryczne, ale dlatego też straaasznie nam się podobają.
Przy okazji wpadnijcie do Koronki, u której rozgorzała dyskusja na temat
Lenki - miniaturki OOAK.

pozdrawiam anielsko
angel

2 komentarze:

  1. o rany ale fajna!!!! Zdrówka dla córki a ja chyba wiem już jaką pierwszą lalę kupię mojej Zośce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Little Blythe jest fajną laleczką. Szkoda ze firma Takara wpadla w łapska Hasbro.
    Cieszę sie, ze nowy narybek lalkarzy nam rośnie.
    Angel znasz to forum ? polecam http://www.forum.ooak.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...