Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 5 czerwca 2011

Jeszcze więcej różowego

Na wyzwanie Scrapujących Polek zrobiłam broszkę,
obiecaną Julii już dawno i kartkę ślubną.
Pierwsze wyzwanie Mrouh w dziale Altered Art
bardzo mi się spodobało. Trzeba było użyć zamka błyskawicznego.


Świetnie wygląda, wg mnie,
kwiatek z metalicznymi ząbkami zwykłego zamka.

A tak wygląda moja interpretacja pysznego zdjęcia,
które zapodała nam Brises.

Sami widzicie ile tu jasnego różu!
Już nawet ten głos w środku mojej głowy, 
sprzeciwiający się zwykle temu kolorowi ucichł.


 buziole przesyłam
angel


1 komentarz:

  1. Te wyzwania to potrafią człowiekowi zakręcić w głowie,okazuje się,że to czego się do tej pory nie lubiło,nagle wcale nie jest takie złe,a z czasem robi się coraz fajniejsze.Broszka na pewno będzie pięknie zdobić Małą Damę,a kartka jest piękna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...