Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 13 czerwca 2011

"Anioły w podróży"




"Dwaj podróżujący aniołowie zatrzymali się, aby spędzić noc w domu bogatej rodziny. Ta jednak odmówiła noclegu w gościnnym pokoju swojej rezydencji. Dano aniołom miejsce w zimnej piwnicy. Kiedy już przygotowali sobie posłani na twardej podłodze, starszy anioł zobaczył dziurę w ścianie i ja naprawił. Kiedy młodszy anioł zapytał, dlaczego to zrobił, starszy odpowiedział: Rzeczy nie zawsze są takie, jak się wydają.
Następnej  nocy aniołom przyszło nocować w bardzo biednym domu gościnnego farmera i jego żony. Po podzieleniu się niewielką ilością jedzenia małżeństwo pozwoliło aniołom spać w swoim łóżku, gdzie mogły wygodnie odpocząć. Nazajutrz, kiedy wzeszło słońce, aniołowie zobaczyli małżeństwo farmerów we łzach. Ich jedyna krowa, której mlek było jedynym źródłem utrzymania, leżała martwa na polu. Młodszy anioł był wzburzony i zapytał starszego anioła: Jak mogłeś na to pozwolić? Pierwszy mężczyzna miał wszystko, a ty mu pomogłeś. Ta druga rodzina miała mało, ale chętnie podzieliła się wszystkim, a ty pozwoliłeś ich krowie zdechnąć!
Rzeczy nie zawsze są takie, jak się wydają - odpowiedział starszy anioł. - Kiedy byliśmy w piwnicy rezydencji, zauważyłem, że w tej dziurze w ścianie schowane było złoto. Jego właściciel był obsesyjnie chciwy i niechętny, by dzielić się swoją fortuną, więc naprawiłem ścianę tak, by nie mógł znaleźć schowka. Kiedy spaliśmy w łóżku farmera, przyszedł anioł śmierci po jego żonę. Ja dałem mu w zamian krowę. Rzeczy nie zawsze są takie, jak się wydają.
Czasami dzieje się dokładnie tak, kiedy rzeczy nie idą po naszej myśli. Tak jest z losem; musimy zaufać, że wszystko, co nas spotyka, jest zawsze dla naszego dobra. Często możemy się o tym przekonać dopiero po pewnym czasie."





  
  
Opowieść tą znalazłam w książce Ewy Foley - "ZAKOCHAJ SIĘ W ŻYCIU".
Bardzo mi się spodobała i jako miłośniczka aniołów,
pomyślałam, że sie nią z Wami podzielę.

 Zdjęcia znalezione w sieci.


pozdrawiam anielsko
angel 
 

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...