Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 12 czerwca 2011

Na orzeźwienie

Tym razem Bea (Polki Scrapują) poleciła upichcić coś orzeźwiającego.
Dodatkowo z recyklingiem!
Ja w gorące, letnie dni uwielbiam mrożoną kawę.
Upichciłam więc karteczkę w kolorach mrożonej kawusi:

 Szkiełka z rozbitego wazonu udają kosteczki lodu.


 Wazon był z dość grubego szkła i kiedy się rozbił, to na drobne kawałeczki, 
jak rozbita szyba samochodowa.
Bardzo mi się spodobały kształty tych drobinek, więc skrupulatnie je pozbierałam
i umieściłam w pudełku po...lodach, na półce z różnymi innymi 
"potrzebnymi śmieciami", z myślą, że kiedyś się przydadzą!



Z rozpędu zrobiłam jeszcze jedną karteczkę:


 Karteczki powstały z UHKowych papierów,
bo i ja mam już ich namiastkę:)
Są cudowne i niemalże same "się robią". A jakie cuda wyczarowuje z nich sama Ula!
Chyba szybko je potnę i poproszę o następne:)
Buziole przesyłam, zwłaszcza tym,
którzy do mnie zaglądają i miłe słowo zostawiają:)
angel

3 komentarze:

  1. Swietne kartki! Fajne kawowe kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję za udział w zabawie i przemiłe komentarze.Karteczka super,a pomysł z wazonem świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...