Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 13 czerwca 2011

Maluję...

Miałam niezłą przerwę w malowaniu!
Wy też macie takie wrażenie, że czas pędzi coraz szybciej?
Ale już zabrałam się za pędzle i nadrabiam zaległości.
Mam nadzieje, że niedługo Wam pokażę nowe obrazy.
 Póki co, jeszcze wczoraj bawiłam się papierem.

Najpierw mixedmediowy tag, ze zdjęciem Marilyn Monroe.

Uboga jestem jeszcze, w profesjonalne media scrapowe, więc w ruch poszły:
biała farba akrylowa, bezbarwny lakier do paznokci i srebrny brokat.

Na tym zdjęciu nieco lepiej widać te moje media, które całkiem nieźle mi służą:) 

Zrobiłam też w końcu zakładkę dla siebie,
nieco śmieciowo - pocztowo wyszła, bo użyłam do jej zrobienia
znaczków i stempelka z kopert, w których przyszły do mnie wymiankowe ateciaki.


 I jeszcze Atc z owadem.
U mnie "na tapecie" konik polny narysowany własnymi moimi łapkami
i piórkiem. 



 Teraz idę malować:)
angel

5 komentarzy:

  1. śliczne prace! bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace przepiękne, a ta z Monroe- miodzio;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace:)Dziękuję za odwiedzinki na blogu oraz ciepłe słowa w komentarzach...to dodaje mi twórczych skrzydeł.Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace!!! Tag niesamowity! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace są cudowne !!!!!!!!!
    CO ZA TALENT !!!! Zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...