Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 29 czerwca 2011

Dla Ani

W sobotę byłam na chrzcie mojej bratanicy Ani.
Z tej okazji zrobiłam dla niej oczywiście karteczkę i albumik na zdjęcia,
co by w przyszłości zobaczyła, jakim ślicznym bobaskiem była:))



Delikatne, w jasnych, pastelowych kolorach.





Królują różowości.








Użyłam tu oczywiście swoich nowych papierków, ale też różnych resztek;)








Nie pokazuję wszystkich stron, ale i tak jest ich sporo.






 To mój pierwszy album, więc bądźcie dla mnie łaskawe;D


Jutro wyjeżdżam na tydzień czasu.
Trochę mi żal wyzwań, które opuszczę, ale muszę choc na trochę zmienić "okolicę" 
i naładować akumulatory. Możliwe, że będę miała dostęp do internetu, więc z pewnością
będę do Was zaglądać.
Zmykam, najwyższa pora iść spać.
Buziole przesyłam
angel

7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...