Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 9 czerwca 2011

kolorowo

Tym razem na scrapie wybuchła eksplozja kolorów.


"Kolorowe dzieciństwo"
Na zdjęciu Julia ze swoją przyjaciółką, na rolkach,
tych nieszczęsnych, na których złamała nogę.
Długo jeszcze tych rolek nie założy!



 Wszystkie kolorowe obrazki wycięłam ze starego...podręcznika Julii.


Lubię, kiedy elementy scrapa jakoś nawiązują do zdjęcia:)



Przypomniał mi się okres, kiedy ja chodziłam do szkoły...(ach!)
Moje zeszyty pełne były różnych rysunków, bazgroł,
zdań typu: "ktoś kocha ktosia" lub tekstów opowiadań, które wówczas 
namiętnie wymyślałam.


Julia również wymyśla przeróżne historie.
Chyba ma to po mnie:)


 pozdrawiam kolorowo:)
angel

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie dziecięce klimaty:) Świetne zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Idealnie uchwycilas klimat beztroskiego dziecinstwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny scrapik! Ile tu sie dzieje. Swietny pomysl ze znakami

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...