Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 1 maja 2011

Pudełko niespodzianka i rożek obfitości

Moje pierwsze pudełko niespodzianka.
Trochę ze strachem do niego podeszłam, 
ale wyszło chyba całkiem nieźle.
I najważniejsze, że koleżance się podobało.


Koleżanka w Pierwszy Dzień Świąt miała swój wielki dzień,
a ja postanowiłam dać jej z tej okazji coś innego niż  wszyscy.
Zamiast kartki więc zrobiłam pudełko niespodziankę. 


Inspiracją dla mnie były pudełka robione
przez Agnieszkę, która robi przepiękne rzeczy.
Jeśli ktoś jeszcze nie widział to polecam gorąco!





 Zamiast tradycyjnego bukietu podarowałam jej 
zrobiony przeze mnie róg obfitości.



Do jego zrobienia użyłam papieru kredowego,
 sztucznych kwiatów, bordowego tiulu 
 i kilku dodatków florystycznych.

Rożek można powiesić, więc może być ozdobą 
nie tylko w wazonie.

  Również robiłam  go po raz pierwszy.
 I chyba będę je częściej robić.
Lubię takie nietypowe prezenty.

Pozdrawiam 
angel

6 komentarzy:

  1. Super prezent-NIEBANALNY i pieknie wykonany. Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne
    Rożek obfitości przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie mieć taką koleżankę jak Ty:)
    Pudełeczko wyszło śliczne, fajny pomysł z tym rogiem obfitości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such pretty things! I'm so glad you visited me, so that I could visit you!

    OdpowiedzUsuń
  5. pudeleczko pierwsza klasa ) super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba cudeńka zapierają dech w piersiach!!!! Są niesamowite!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...