Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 1 stycznia 2013

2013

No i mamy Nowy Rok
2013
Dzień, jak co dzień,
pogoda taka sama za oknem, jak wczoraj.
Ale nowy rok, to zawsze jakiś nowy początek
i niesie ze sobą NADZIEJĘ.


Na zdj moja córcia ze swoją przyjaciółką.


W Nowym Roku 
życzę Wam przede wszystkim
zdrowia, bo w zdrowym ciele zdrowy duch.
Siły, by przezwyciężać problemy,
jakie ten rok ze sobą przyniesie.
Wytrwałości 
w dążeniu do realizacji marzeń.
Cierpliwości, jeśli się okaże,
że jeszcze nie nadeszła kolej na nasze marzenia.
I niegasnącej kreatywności i zapału,
by nakręcały Was do działania!
***

Nie będę robić żadnych podsumowań,
mam w głowie tyle pomysłów, 
że wolę przystąpić do ich realizacji, niż wracać do tego, co było.

Z pewnością chcę Wam podziękować, za to, że jesteście tu ze mną.
Że odwiedzacie czasem po cichu, czasem z dobrym słowem.
Bo to powoduje, że to nasze trwanie w sieci ma sens:)
Bądźcie ze mną nadal 
i ja będę z Wami:)

A na koniec jeszcze kilka migawek
 z naszego mieszkanka:


Uwielbiam klimat świąt Bożego Narodzenia,
więc ozdoby jeszcze u mnie są.
I pewnie do Trzech Króli z nami pobędą.

Pozdrowienia ślę Wam gorące:)
angel

4 komentarze:

  1. Tobie również wszystkieg naj... na ten nadchodzący nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Miło mi, że dołączyłaś do mojej zabawy, buuziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne klimaty stworzyłaś w swoim domku;)
    Spełnienia marzeń w Nowym Roku- dla Ciebie, Twojej rodzinki i przyjaciółki córki też!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...