Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 1 stycznia 2013

Królisia

Moja pierwsza taka królisia
uszyta w całości przez moje łapki
 (oczywiście z użyciem maszyny do szycia:)


Jest jeszcze bardzo niedoskonała.
Taki trochę krzywulec mi wyszedł prawdę mówiąc,
ale mam nadzieję, że skradnie serce małej Oli.


Zdjęcie robione na szybko,
bo Królisia powstała dzisiaj
 i jeszcze ciepła trafiła do Oli.

Królisia powstała dzięki pomocy MaJu 
i dzięki Susannie , która na swoim blogu
pokazała, jak uszyć takiego tildowego królika.
Dziękuję dziewczyny:)

W planach mam uszycie kolejnych dwóch.

Tymczasem kolorowych snów życzę:)
angel

5 komentarzy:

  1. Śliczna Królisia :) Zdolna besia z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko wróciliśmy do domu to Olka była tak padnięta, że do razu zasypiała, ale położyła Królisię obok swojej podusi, bez której nie wyobraża sobie zasypania, więc to znak, że z pewnością zaczyna skradać jej serce :) ...zresztą pierwsza reakcja Oli na Królisię była taka, że skojarzyła sobie ją ze swoją podusią i przez włożone paluszki do buzi zaczęła się jej domagać...

    Potwierdzam, że to cudo powstawało w ekspresowym tempie - zdążyłam zjeść kilka cukierków (sorki za te jedyne dwa białe trufle, które pożarłam ;) a Królisia miała już sukienkę, wyszyte oczka, buźkę i czarującą różyczkę na czole...

    Jak patrzę na Królisię to nie wiem dlaczego, ale przypomina mi się film "Ania z Zielonego Wzgórza" - zupełnie nie wiem skąd mi się to wzięło.

    Pozdrawiamy i dziękujemy za wszystko :)

    Ps. zupełnie się z Tobą nie zgadzam, że jest "bardzo niedoskonała" - jest cudna i to pierwsza zabawka zrobiona specjalnie dla Oli przez artystkę z duszą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolne masz łapki, zdolne:) Królisię podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwie się że Ola spać bez tego cuda nie chce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. och, kochana, Ty masz naprawdę zdolne łapki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...