Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 28 czerwca 2013

Anioł zstąpił z nieba...

Oprócz papierków, 
które ostatnio pisałam i pisałam,
 i wreszcie skończyłam,
zajmowałam się również pewnym aniołem.


Wizerunek tego anioła znalazłam w sieci,
ale nie jest to dokładna kopia.
Efekt końcowy konsultowałam z osobą zamawiającą.

Anioł zstępujący z nieba,
 by przygarnąć nas swymi opiekuńczymi ramionami.

 (obraz olejny na płótnie)

Już niedługo powstanie jeszcze drugi anioł.


I moja skromna osoba,
z obrazem dośc pokaźnych rozmiarów.
Choć zdarzało mi się malować już dużo większe.

A Wy, wierzycie w anioły?


pozdrawiam anielsko
*
angel

6 komentarzy:

  1. wierzę w anioły ... szczególnie tak piękne jak ten Twój

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł wspaniały, ciekawa kolorystyka, taki swobodny, lekki sposób malowania! I te wydrapane piórka, świetnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł taki "prawdziwy" jakie większość z nas sobie wyobraża.

    OdpowiedzUsuń
  4. super...buzia anielska bardzo ciekawa taka...zbuntowana ciut...i piórka i chmurki :) REWELACJA

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowww wspaniały :) Zdolna z CIebie bestia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. woooow ;)


    Anioł jest przepiękny, a jak zobaczyłam rozmiar to przyznam szczerze nieźle się zszokowałam - jestem pełna podziwu dla Twojego dzieła;)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...