Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 11 czerwca 2013

metalowo i mediowo

Na blogu SCRAPPO 
Brunetka rzuca nam wyzwanie.
W pracy trzeba wykorzystać żelastwo i minimum dwa media.
Proste prawda?

Ja zrobiłam LO ze zdjęciem mojej mamy,
tym razem nieco bardziej aktualnym:


Mediowo jest bardzo, za to metalowe  z pudła z moimi narzędziami, są tylko zszywki.

 Cała praca lśni delikatnie, dzięki mgiełce z połyskiem.

Maska odbita białą farbą i moje ulubine kryształki.

Na koniec jeszcze pokażę kartkę, która także ukazała się już kilka dni temu



Kartka na każdą praktycznie okazję.

Idę pooglądać, co Wy pokazujecie:)
pa:)
angel


5 komentarzy:

  1. Piękna oprawa dla zdjęcia Mamy :) Ależ jesteście podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca ze zdjęciem mamy :) A karteczka taka pozytywna :) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny scrap,wszystko tak doskonale z sobą współgra,pozdrawiam i cieszę się,że się poznałyśmy,to mi się na zlocie najbardziej podobało,poznanie w realu

    OdpowiedzUsuń
  4. Spojrzałam na zdjęcie i stwierdziłam, że to Twoja mama a potem doczytłam treść. Podobne do siebie jesteście, piękna z Niej kobieta.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...