Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 12 czerwca 2013

Portret wcale nie ładny

"Bo spojrzenie czasem może zabić."


Nie jest to portret konkretnej osoby.
Bardziej stanu umysłu...


Jeszcze na studiach, kiedy na jakichś zajęciach potrafiłam zamyślić się,
odpłynąć i oglądać jakieś obrazy w mojej głowie,
koleżanka szturchała mnie łokciem mówiąc:
"Angie, pomyśl o czymś miłym, bo kogoś zabijesz tym wzrokiem!"


Bo oczy są zwierciadłem naszej duszy
i czasem musimy uważać na swoje myśli,
by za dużo "nie powiedzieć", lub nawet kogoś nie "zabić"...

*
angel

7 komentarzy:

  1. zupelnie jakbym o sobie czytala... do dzis moje zwykle zamyslenie jest dla innych z wyglad[u [przerazajace .....

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, nie wiem, jakie jest moje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyraz twarzy jest zawsze zagadką, nawet jeśli nas odpycha, przeraża czy intryguje, pod tą maską kryje się zawsze istota głęboko czująca i myśląca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak wzrokiem możemy czasem zabijać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wszyscy mówią, że zabijam wzrokiem. No cóż, nic na to nie poradzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja,oczu nie mogę oderwać

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...