Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 30 czerwca 2013

kopertówka

Dziś kolejna niedziela z PWC.
Tym razem wyzwanie rzuca nam Klarysa
"Kopertówka nie jedno ma imię".

A to moja wersja kopertówki:

Zapraszam do obejrzenia prac innych projektantek
i do wzięcia udziału w wyzwaniu.
Pierwszy raz robiłam kopertówkę
i to naprawdę nie takie trudne:)


Moja kopertówka wpasowała się kolorystycznie 
do zabawy u Karmelka,
więc zgłaszam ją  na jej czerwcowe wyzwanie kolorystyczne.

Miłej niedzieli życzę wszystkim 
tu zaglądającym :)

angel





6 komentarzy:

  1. ślicznie dopasowane te kolory, i dopracowana kopertówka :) miło mi, kochana, że dołączyłaś do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna ;) a jak nie trudna to może i ja kiedyś spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. No muszę przyznać, że to jest niesamowite. WOW!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...