Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 1 września 2013

Książka jest kluczem do innego świata.

Kto z Was lubi czytać książki?
A kto z Was wręcz kocha czytać książki i często kilka naraz?
Czym zaznaczcie sobie, 
gdzie skończyliście czytać w danym momencie?
Macie swoją ulubiona zakładkę,
czy też wystarczy Wam stary paragon, pocztówka,
czy stary bilet?

Ja lubię zakładki, takie prawdziwe,
specjalnie do książek.
Oczywiście zaliczyłam też etap z paragonami,
biletami i pocztówkami,
ale teraz używam zakładek oczywiście zrobionych przeze mnie.
Moimi zakładkami były też tagi z różnych wymianek. 
A ostatnio zrobiłam sobie i koleżance kolejne zakładki.


Zakładki są bardzo mediowe, są tu przeróżne media i stemple SCRAPPO.


Są dwustronne.
Pierwsza jest w moich ulubionych kolorach ostatnio.



Na takiej zakładce robionej własnoręcznie
mogą znaleźć się nasze ulubione kolory, motywy, wzory.
Z powodzeniem możemy też na niej wypróbować 
przeróżne media i poeksperymentować.



Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zrobienia swojej zakładki.

pozdrawiam

angel

2 komentarze:

  1. Uwielbiam zakładki !!! Twoje są cudowne !!! Często traktuję zakładkę jako coś osobistego, a gdy robię zakładkę dla kogoś to myślę o tej osobie. Czasem dopasowuję zakładkę do książki z którą ma być wręczona w prezencie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...