Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 30 września 2013

kartka - mini album

Dzisiaj chcę Wam pokazać 
drugą kartkę, jaką zrobiłam na moje wyzwanie w PWC.
I jest to właściwie, tak jak piszę w tytule mini album.
Kartkę zrobiłam jako podziękowanie
 dla pewnej wspaniałej rodzinki:)


Nie ma tu wielu "wystających" ozdobników,
by kartkę można było złożyć i by nic się nie oderwało podczas wysyłki
 i późniejszego użytkowania :)
Zdjęcia występują tu w głównej roli.


Sądzicie, że fajnie byłoby dostać taką kartkę ze zdjęciami?
Bo ja uważam, że to bardzo miłe,
a osoba, która ją dostanie wie, że była robiona specjalnie dla niej.
Mam nadzieję, że swoją kartką sprawię odrobinę radości :)

Miłego poniedziałku!

angel

3 komentarze:

  1. Pięknie wykonane :) Obdarowane osoby na pewno się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł! Przepiękna praca, a w dodatku świetna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...