Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 2 września 2013

Dream

"Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki" - A. Malraux

Kto nie ma marzeń? 
Chyba nie ma takiej osoby, która by nie marzyła.
Czasami tylko marzenia trzymają nas przy życiu
lub doprowadzają nas do pionu, kiedy codzienność daje nam w kość.


Bywa, że marzenia zmieniają się w plany,
a kiedy uda nam sięje  zrealizować,
 nagle w głowie zaczynają nam kiełkować kolejne marzenia.
I dobrze, osobiście nie chciałabym być w takiej sytuacji, by już nie mieć marzeń.
Choć kilka spełnionych by sie przydało...


A moja stronka, to wpis do artjournala, do mojego "Łapacza obrazów".
Na odręcznie rysowane wyzwanie Anniko.
Użyłam farb temperowych, mgiełek
 i czarnego pisaka.
Jeśli macie ochotę porysować, pobazgrać,
to zapraszam do wyzwania.


A ja sobie pomarzę teraz o pięknej złotej jesieni,
bo choć jeszcze trwa kalendarzowe lato,
to 01 września przywitał nas pażdziernikową pogodą,
a teraz to zrobiło się nawet listopadowo.

Miłego drimowania życzę :)
angel

6 komentarzy:

  1. Bardzo nastrojowy rysunek. Ach, rozmarzyłam się ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, nie wiem czy dostałaś ode mnie maila w sprawie wymiany smashowej! Prosiłam o ewentualną kolorystykę i adresik! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...