Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 26 września 2013

Smash ręcznie robiony

Wzięłam udział w wymiance smashowej
organizowanej przez Boei

Ja dostałam cudny smash od Licho nie śpi,
a robiłam dla Offcy.

Oto on:

 Do zrobienia stron wykorzystałam oczywiście
scrapowe papiery. Niestety niektóre z nich są jednostronne, 
więc są białe "z tyłu". 
Nie chciałam ich sklejać, tylko wykorzystać tą białą przestrzeń.
Postanowiłam więc ozdobić je moimi rysunkami:)
Mam nadzieję, że się spodobały :)
 A zatem w smashu znalazł się:
kwiatek...
 pióro...
 ptaszek...
 i sowę nawet widać :)
 Są też tagi ręcznie rysowane
z miejscem na zapiski.

Już niedługo pokażę kolejny smash,
ale najpierw musi przelecieć jeszcze długą drogę :)

Pozdrawiam
i życzę miłego smashowania! :)

angel

6 komentarzy:

  1. Świetna praca! I Twoje rysunki cudne! Zwlaszcza pióro i pół sowy ;) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smash jest świetny, szkoda będzie go zapełniać :) rysunki super :) piórko jest moim faworytem

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest! Piękne, inspirujące klimaty:) Dziękuję za udział w wymianie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo fajnie! :) Rysunek piórka wyszedł bosko:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...