Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 29 września 2013

Kartka ze zdjęciem

Dziś na blogu PWC ja ogłaszam wyzwanie!
Tak, tak to oznacza, 
że w ubiegłym tygodniu to ja wygrałam naszą małą konkurencję :)

Oto zasady tego wyzwania :
- ma to być kartka składana na trzy (nie na pół, jak tradycyjne kartki,
przy czym szerokość składanych części nie musi być jednakowa);

- ma być użyte co najmniej jedno zdjęcie (może być więcej), 
które może być umieszczone z przodu lub w środku kartki;

- jeśli zdjęcie jest w środku kartki, proszę o sfotografowanie również otwartej kartki.

Będzie to więc bardziej spersonalizowana kartka,
spełniając rolę mini albumu. 


Taką kartkę można zrobić na każdą okazję - ślub, chrzest, urodziny, jako podziękowanie.

A taką kartkę zrobiłam


Jest to kartka z okazji rocznicy ślubu
od Julii dla jej Chrzestnej.


Zrobiłam jeszcze jedną kartkę,
ale ją pokażę następnym razem.

Jestem bardzo ciekawa Waszych interpretacji
mojego wyzwania, 
dlatego zapraszam serdecznie do wzięcia w nim udziału:)

Zapowiada się bardzo ładna pogoda,
zatem pięknej niedzieli Wam życzę!

angel

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...