Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 3 września 2013

Album dla babci

I choć wcale nie zbliża się przecież żadne święto babć,
ale czy prezentów nie można dawać bez okazji?

Album zrobiłam dla mojej mamy,
z myślą by nosiła go w torebce.
Jest więc takiej wielkości, 
by mieścił się w solidnej damskiej torebce:)


Na zdjęcia wnuków oczywiście,
których moja mama ma już siedmioro:)

Album powstał na bazie 
albumiku, który dostałam kiedyś w punkcie fotograficznym
 przy zamówieniu. Ma więc folijki na zdjęcia w środku.
Ja ozdobiłam okładkę papierami Sodalicious


Dodatkowo w albumie znajdują się
karty z imieniem i datą urodzin każdego z wnucząt.



Myślę, że babcia z przyjemnością i często
będzie przeglądać ten album.


Dziękuję wszystkim za odwiedziny
... i idę odpocząć, bo padam dziś na nos:)
Już dawno nie byłam tak zmęczona.


***
angel

7 komentarzy:

  1. ale fajny album! ja też taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały album!Posyłam moc serdeczności i ciepłe pozdrowienia-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz głowę pełną niezwykłych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i prezent super! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł i świetne wykonanie.
    Teraz wnuki będą zawsze pod ręką;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...