Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 19 września 2013

maleństwo

Bo jak inaczej można nazwać 
karteczkę o wymiarach 9cm x 8cm ?
Idealna jako bilecik do prezentu:)

Tą karteluszkę zrobiłam na wyzwanie #9
na blogu studio75


Wyzwanie tak mi się spodobało, 
że zrobiłam jeszcze kilka takich bilecików,
ale będę je pokazywać stopniowo.
Tymczasem w przerwach między papierologią obowiązkową, 
w końcu dzisiaj posiedzę trochę w mojej minipracowni:)

No i mam nadzieję, 
że tydzień skończy mi się przyjemniej niż się zaczął...


*
angel

3 komentarze:

  1. Świetna, bardzo delikatna praca. Jestem ciekawa kolejnych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne malenstwo :) Bedzie super ozdoba prezentu :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, prawdziwie urocze maleństwo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...