Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 4 maja 2011

Ale cyrk

U Scrapujących Polek 
znowu wymianka ateciaków.
Tym razem tematem jest "Cyrk"
Zrobiłam czarno- białe Atc,
znowu z fragmentami swojej grafiki.
Cyrk kojarzy mi się raczej na smutno, 
śmiech jest tu jak dla mnie "przykrywką".
Nie macie wrażenia, że ci wszyscy klowni,
pod wymalowanym uśmiechem mają smutne oczy?

To Atc poleciało do mavee.

Tak mi się jednak spodobał temat,
że zrobiłam drugiego ateciaka, tym razem
kolorowego. 


 Może ma ktoś ochotę się wymienić?
Jeśli tak, to proszę napisać w komentarzu.
Chętnie się wymienię, niekoniecznie na ateciaka
o cyrkowej tematyce.

Pozdrawiam, czekając na słońce:)
angel

4 komentarze:

  1. Super! Choć mi osobiście podoba się to pierwsze: czarno-białe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ATC - to ciemnobrązowe naj, naj!

    OdpowiedzUsuń
  3. How wonderful! Love the circus images!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...