Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 16 maja 2011

"Aby coś zrobić, trzeba zacząć" Horace Greely

Więc ja zaczęłam lubić siebie!
Bo kiedy lubimy siebie, to lubimy też innych
i akceptujemy wiele...


Uważam, że powinnyśmy kochać siebie
i zakochać się w swoim życiu, które mamy tu i teraz.
 Ja już zaczęłam, powoli, małymi kroczkami, 
ale nasionko już zasiałam jakiś czas temu.

 Mam dla Was jeszcze dwie myśli, które zapadły mi
w pamięć:
"Doświadczeniem nie jest to, co się człowiekowi przytrafia, 
 lecz to, co on z tym zrobi."
                                     Aldous Huxley

 "Są tylko dwa sposoby na życie. Jeden to życie tak,
jakby nic nie było cudem. Drugi to życie tak, jakby wszystko
było cudem."
                Albert Einstein
 Życzę Wam udanego tygodnia, od samego poniedziałku!
angel 

3 komentarze:

  1. Musze przemyslec to co napisalas i moze mi tez sie uda zakochac sie w swoim zyciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja musze napisac,ze w wiekszosci jestem szczesliwa osoba.Pewnie, ze jako kobieta chcialabym miec troche wiecej tu,a mniej tam,ale nic to.Szczesliwosc mysle,ze sobie wypracowalam dwoma sposobami;po pierwsze jestem troche samolubem ,tzn. w tym sensie,ze ja tez jestem wazna,a po drugie-ciesze sie prawdziwie z malych rzeczy,nie potrzebuje do radosci szostki w totka.Dobrze jest jak jest.Pozdrawiam Cie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny ateciak i piękne cytaty...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...