Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 6 maja 2011

Jak w bajce

Mam taki zwyczaj zbierania wszelkich ilustracji, które mi się podobają:)
Kiedy zobaczę w jakiejś gazecie, czy gdziekolwiek,  zdjęcie, które według mnie
"przyda się", wyrywam je lub wycinam i siup do pudełka.


Takim sposobem uzbierał mi się już spory karton takich zdjęć.
Na forum PS jest nowe ateciakowe wyzwanie pt. Tajemniczy Ogród.

Wyszperałam więc z mojego pudła odpowiednie zdjęcia, 
złapałam za nożyczki i tak oto powstał mój
Tajemni czy Egzotyczny Ogród.



 Zdążyłam jeszcze zrobić "wodne" LO.


 Moja mała córcia, bawiąca się w kąpieli.
Ach, jak patrzę na tą roześmianą buzię, nostalgia mnie ogarnia.
  Jakby to było wczoraj.
 Dlaczego ten czas tak szybko biegnie?


 Na koniec:) Dowiedziałam się właśnie, 
że dzisiaj jest Dzień Scrapbookingu!
  Chyba to uczczę i po powrocie z pracy...
poscrapuję:)

angel

3 komentarze:

  1. No wiec nigdy w zyciu nie scrapboowalam(chyba tak sie pisze)i jak przegladam blogi to piszecie o swoich pracach uzywajac fachowych nazw, ktore sa mi obce, dlatego napisze tylko, ze bardzo mi sie podoba to co zrobilas-kolorowe i radosne.A coreczka sliczna-i chyba podobna do mamci. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogród jest absolutnie obłędny, normalnie cudo !
    gratuluję uroczej dziecinki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...