Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 18 maja 2011

"Moja pierwsza lalka - retro"

 Taki jest temat kolejnego wyzwania dziewczyn z Craft Artwork,
do którego przystąpiłam. 
A miałam "małą" przerwę w udziałach w ich wyzwaniach.
 Tym razem zapraszają do zrobienia trinchies czyli kwadracika o wymiarach: 7,5cm x 7,5cm (3x3"),
temat: "moja pierwsza lalka - retro".


I moja laleczka;)
Niestety zdjęcie kiepskie. Skaner się zbuntował, 
a moja cudowna cyfrowa "małpka" nie ma opcji "makro".
No i takie są tego efekty!

 Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie miłe słowa.
angel

5 komentarzy:

  1. Twojej laleczki zawsze chwytają mnie za serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez względu na jakość zdjęcia i tak widać jakie to cudo,lubię ich "wymysły",trzeba naprawdę pokombinować,żeby na takiej powierzchni coś zmieścić

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna interpretacja tematu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, widać;) Śliczna laleczka, piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna lalka :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...